niedziela, 4 marca 2018

Co robię w wolnym czasie?

Cześć wam! Co u was słychać? Dzisiaj chciałbym opowiedzieć o tym, co robię w wolnym czasie. Mam nadzieję, że jeśli często się wam nudzi, to od tej pory będziecie wiedzieli co robić, aby nie marnować swojego wolnego czasu. Myślę, że ten post zainspiruje was choć trochę do tego. Będę pisał o tych zajęciach po kolei w punktach, a więc nie przedłużając zaczynamy:

1. Kolorowanie.

Pewnie wiecie, ale jeśli nie to teraz już wiecie, że bardzo lubię kolorować kolorowanki antystresowe. Mam ich już całkiem sporo, a o części z nich możecie przeczytać na blogu. Kolorowanie mnie odstresowuje. Lubie patrzeć na skończony obrazek, ponieważ daje mi to dużą satysfakcję. Kolorowanki koloruję kredkami akwarelowymi Mondeluz od KOH-I-NOOR. Mam zestaw 48 kredek i sprawdza się on znakomicie. Jeśli chcecie mogę zrobić osobną recenzję na temat tych kredek. Ale wracając do kolorowanek, to na prawdę kolorowanie obrazków, w różnie namalowanych stylach, daje mi wielką przyjemność.

2. Czytanie książek.

W swoim pokoju mam zadziwiająco dużo książek, które są głownie o tematyce fantastycznej, przyrodniczej i przygodowej. Przy czytaniu mogę się całkowicie wyciszyć. Ostatnio jedną z moich ulubionych książek jest książka Ricka Riordana pt. ,,Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona". Opowiada ona o mitach mówiących o bogach greckich. Książka jest także bogato ilustrowana przez Johna Rocco. Czytam także książki o przygodach... Harry'ego Pottera! Taak! Pewnie słyszycie to imię i nazwisko po raz tysięczny, jeżeli nie milionowy, ale jestem fanem całej sagi o tym czarodzieju. Czytanie książek sprawia mi radość, bo mogę wtedy zagłębić się w całkiem innym świecie.

3. Granie na komputerze.

Niekiedy gram na komputerze w różne gry. Czasami w te na Facebooku lub po prostu w te, które znajdują się na dysku. Polecam wam grę Cross Stitch, która znajduje się na Facebooku. Jest bardzo wciągająca mimo swojej tematyki. Trzeba tam wyszywać obrazy haftem krzyżykowym. Osobiście zrobiłem już kilka ilustracji i nadal mi się to nie znudziło. Posiadam również grę Zoo Tycoon 2. Chodzi w niej o to, aby zbudować własne zoo i je prowadzić. Jest to całkiem miła i interesująca gra na wolne popołudnie. 

4. Oglądanie filmów i seriali.

Na internecie często oglądam różne filmy i seriale. Fajnie jest się od czasu do czasu zagłębić w jakiejś fabule. Jednym z moich ulubionych seriali są ,,Bibliotekarze". Serial ten opowiada o przygodach trójki młodych osób i strażniczki, którzy posiadają niesamowitą wiedzę. Muszą oni chronić świat przed magicznymi artefaktami i złymi postaciami. Gorąco polecam wam obejrzeć ten serial. Przy oglądaniu filmów lubię także zjeść jakieś chipsy, ponieważ przy przekąsce lepiej wczuć się w kinowy klimat.  

5. Telefon.

Jednym z moich ulubionych zajęć jest również sprawdzanie różnych rzeczy na telefonie. Zazwyczaj gram w jakieś gry na telefonie lub oglądam filmy na YouTubie. sprawia mi to dużą przyjemność, bo warto czasami oderwać się od rzeczywistości. Posiadam także Messengera, z którego często korzystam. Mam aplikację do zapisywania i kontrolowania swojego humoru. Przedstawię ją szerzej w innym poście. Ale wracając do telefonu to lubię po prostu coś na nim porobić.

Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i, że od tej pory wasze zajęcia nie będą należały do nudnych. W komentarzu możecie napisać co wy robicie w wolnym czasie. Paaa!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz