sobota, 3 lutego 2018

Post ,,odnawiający"

Cześć wszystkim. Jak tam u was? Przepraszam bardzo, że tak długo nie wstawiałam postów na blogu. Zaczął się nowy rok szkolny, więc trudno było mi pisać o ciekawych dla mnie i dla was tematach. Teraz jest już drugi semestr i przyzwyczaiłem się bardziej do chodzenia do szkoły. Zacznę znowu prowadzić tego bloga. Motywacją do tego jest spersonalizowany kalendarz zrobiony przeze mnie. Właściwie to nazywa się on bullet journal. Może słyszeliśćie o nim, ale jeśli nie to nie przejmujcie się, bo wszystko wam o nim opowiem w postach na blogu. Znów będę pisał o kolorowankach, książkach, rysowaniu, grach, o wielu szkolnych poradnikach i rzeczach związanymi z tematyką plastyki i ozdabiania. Pierwszy post pojawi się już niedługo, bo we wtorek. Wyczekujcie więc ciekawych informacji i interesujących rzeczy. Pozdrawiam was i czeeeeść!

1 komentarz: