czwartek, 24 sierpnia 2017

Kwerkle. Arcydzieła - zupełnie inna kolorowanka

Cześć! Na początku chciałbym was przeprosić za te małe litery w poprzednim poście. Nie wiem jak to zmienić. Próbuję zmienić wielkość czcionki, ale nie chce się zaktualizować. Mam nadzieję, że w tym poście się tak nie stanie. Przejdźmy jednak do tematu posta. Chciałbym polecić wam i opisać kolorowankę ,,Kwerkle. Arcydzieła" autorstwa: Thomasa Pavitte. Jest ona zrobiona z samych okręgów. Ostatnio kupiłem ją w empiku. W swojej kolekcji książek mam również ,,Kwerkle. Zwierzęta". W tej kolorowance chodzi o to, aby wybrać 5 kolorów lub odcieni od najciemniejszego do najjaśniejszego. Tymi kolorami wypełnia sie okręgi z numerami. 1 to najciemniejszy, a 5 najjaśniejszy. Gdy ukończycie cały obraz pokaże się wam dzieło sztuki. W kolorowance jest 20 obrazków. Pokażę wam kilka moich, które udało mi się zrobić:
To okładka kolorowanki


Ten obraz pochodzi z kolorowanki Kwerkle. Zwierzęta
 Mam nadzieję, że spodobała wam się ta kolorowanka. Polecam ją osobom, które lubią prace plastyczne lub tym, którzy chcieliby się oderwać od codziennych obowiązków. Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz